Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Intai as dori sa le multumesc celor care m-au ajutat atat de mult:

~ Ii multumesc tatalui meu pentru ca el a fost cel ce mi-a aratat cum se creaza un blog.

~ Ii multumesc mamei mele pentru ca de fiecare data vroia sa vada noutatile pe site.

~ Le multumesc bunicilor mei, care, chiar daca nu sunt in de-al de internetului tot le-a pasat de ceea ce am facut si mi-au laudat munca.

~ Ii multumesc domnului meu diriginte, care, poate fara incurajarile lui acest blog nu ar mai fi fost in picioare.

~ Ii multumesc colegei mele Mihaela, care, fara ea, nici nu stiam ca exista cartile din seria Amurg, eu vazand doar primul film la vremea respectiva.

~ Le multumesc colegelor mele Diana si Corina pentru ca m-au ajutat un timp cu detinerea blogului.

~ Le multumesc Ioanei si lui Radu pentru ca m-au ajutat cu postarile, si anume mi-au dat poze noi, respectiv filme create de fani.

~ Si, nu in ultimul rand, le multumesc cititorilor mei.

sâmbătă, 22 mai 2010

2 postere noi Eclipse cu familia Cullen si varcolacii







Niciun comentariu: